В нашому закладі у межах реалізації проєкту «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації», який організовано Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Дитячого фонду ООН (UNICEF) та сприяння МОН України продовжуються зустрічі з батьками вихованців. Була проведена нова зустріч на тему: "Мама на нулі: що робити, щоб не вигоріти", "Що робити, коли дитина поводить себе агресивно". Батьки ознайомились із способами підтримки себе та вправами, які допомагають плекати власну стійкість. Розглянули алгоритм підтримки дитини та ознайомилися із вправами відреагування гніву. Щиро вдячні нашим батькам за активну участь та позитивну атмосферу. З нетерпінням чекаємо наступної зустрічі.

Ярмарка - огляд дидактичних посібників за освітнім напрямом " Мовлення дитини"
Консультація для батьків "Дитина й війна"
Правила при повітряній тривозі від Бровка та Мурчика! Бережіть себе!
Інформація для батьків"Небезпечні предмети в руках малюків".
Консультація для батьків
"Як вдягати дитину взимку"
Про позитивний і негативний бік та як зберегти здоров'я дитини
Консультація для батьків
"Загартування дітей взимку"
6 січня, Святий вечір : важливий день до якого необхідно підготуватися. Він окутаний відповідними обрядами та традиціями, які православні християни дотримуються з давніх-давен.
За святковим столом, який складається з 12 пісних страв, збираються найрідніші люди. Головною стравою є різдвяна кутя з додаванням меду, горіхів й маку та узвар з сушених фруктів. Також, готують борщ, рибні й картопляні страви, вареники з різними начинками, пироги та паляницю. Після вечері потрібно залишити на столі кутю. Запалена на святвечір свічка повинна потухнути самостійно.
Народні прикмети на Святвечір.
За Різдвяним небом, визначали майбутній врожай:
Небо всіяне зорями – до гарного врожаю.
Відлига – до поганого.
Заметіль – до гарного врожаю меду.
Безхмарність – до врожаю грибів.
Перша зірка на небі сповіщає про Різдво та дозволяє сідати за святковий стіл й розпочинати трапезу.
Перед вечерею, обов’язково, потрібно помолитися та подякувати Господу Богу.
Розпочинати вечерю потрібно з куті, яку першим повинен спробувати господар оселі.
Що потрібно зробити у святий вечір.
Попросіть пробачення в тих, кого образили колись та пробачте всім, хто зачепив Вас чимось.
Вдягніть гарний, світлий та бажано новий одяг.
В цей вечір потрібно пом’янути загиблих рідних та друзів.
Після вечері можна піти колядувати або приймати колядників вдома – це принесе удачу в новому році.
Колективний перегляд інтегрованого заняття з формування природничо-екологічної компетентності на тему: "Подорож до чарівного лісу"
Мета: продовжувати формувати навички культури повідінки в природі, закріпити уявлення дітей про повітря, вчити розпізнавати явища природи на слух; продовжувати вчити дітей підтримувати чистоту і порядок у довкіллі, сортувати побутове сміття; розвивати пізнавальну активність; виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до неї.
14 ідей, як провести час на прогулянці, коли є сніг
Майстерня новорічного настрою відчинила свої ворітця в Оржівському ЗДО " Веселка".
Без чого ми не уявляємо собі ні Новий рік, ні Різдво? Звичайно, без ялинки і ялинкових прикрас!
Будь вона жива, що пахне хвоєю, штучна, яка переливається блискітками або екстравагантна з підручних матеріалів - на ній обов'язково повинні красуватися іграшки!
Дякуємо всім нашим креативним, творчим працівникам які долучились до створення новорічних іграшок та прикрас! Ви найкращі!!! Пишаємось Вами!!
До Всеукраїнської акції " 16днів проти насильства" та з метою реалізації заходів тематичного тижня практичним психологом Ерл Т. С. Було проведено з педагогічними працівниками психолого - педагогічний тренінг
" Жорстоке поводження з дитиною в родині. Психологічна допомога в ситуації після скоєння насильства".



# Майстер клас для педагогів
" Експерементування з різними матеріалами" #
Під час проведення заходу педагоги мали змогу продемонструвати та обмінятися досвідом реалізації дослідницької діяльності; побачити як можна використати досвід експерементування за сюжетом казки, через театралізовану діяльність. Під час майстер класу було продемонстровано досліди з різних тематик з використанням лабораторних матеріалів. Кожен учасник мав можливість проводити досліди, визначати властивості матеріалів, робити висновки.
# Конкурс огляд осередків та міні лабораторій " Юні дослідники"
З метою формування пізнавальних процесів дошкільнят шляхом активізації творчої, дослідницько -
експериментальної діяльності, якісного оснащення педагогічного процесу у кожній віковій групі закладу було створено та наповнено згідно вимог осередки дитячого експерементування
" Юні дослідники".
Щиро дякуємо педагогічним колективам груп, батьківській громаді з допомогу у створенні та вдосконаленні предметно - розвиваючої бази у напрямку есперементування і пошуково - дослідницької діяльності.
Колективний перегляд інтегрованого заняття з приорітетом пошуково- дослідної діяльності "Чому зайчик засмутився"
Середня група "Світлячки"
На меті було систематизувати знання дітей про ознаки та властивості води, піску, льоду, деревини, пластмаси, каміння. Закріпити вміння розрізняти та визначити походження звуку. Викликати інтерес до пошуково-дослідної діяльності. Вчити самостійно експериментувати, робити висновки. Розвивати логічне мислення, пам'ять, допитливість, спостережливість. Виховувати співчуття, бажання допомогти, колективну взаємодію.
Відкрите заняття з екологічного виховання в середній групі "Веселі ведмежата" на тему "Пошук лісової книги" .
Діти продовжували знайомитися із загадковим світом природи - лісом, закріпили знання про диких тварин, різноманіття птахів, їх класифікацію. Ознайомилися з проблемою забруднення навколишнього середовища.
Колективний перегляд інтегрованого заняття з пріоритетом природничо-екологічної компетентності в старшій групі "Зіроньки" на тему: "Бережімо, діти, рідний край!".
Мета: сприяти засвоєнню дітьми норм екологічної поведінки в природному оточенні; з допомогою дослідів розширити знання дітей про взаємозв'язок людини з природою; розширити знання дітей про екологічні наслідки діяльності людини для природи; вправляти в умінні сортувати сміття; розвивати спостережливість дітей; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Колективний перегляд заняття з фізкультури з використанням елементів фітболу " Веселі м’ячики"
Фізінструктор Тарасюк Р. М.