Оржівський заклад дошкільної освіти "Веселка" Клеванської селищної ради
Борзовець Матвій, вихованець старшої інклюзивної групи "Смішарики" отримав грамоту в категорії "Різдвяні віншування" діти 4-5 років за участь в онлайн конкурсі "Оржів колядує" Будинку культури смт. Оржів
Щиро вітаємо нашого переможця і бажаємо не зупинятись на досягнутому!
ІІ Засідання
фахівців , які здійснюють психолого - педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами
від 11 . 01 . 2023р.
Швидкий чек-лист щодо основних ознак аутизму.
Вказаний чек-лист не заміняє повноцінну діагностику, яку може провести лише досвідчений дитячий психіатр! Але допоможе зрозуміти чи є у вашої дитини основні та вторинні ознаки аутизму.
ІV Засідання
Фахівців , які здійснюють психолого - педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами від 27 . 01 . 2022р.
ІІІ Засідання ( позапланове )
фахівців , які здійснюють психолого - педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами
від 30 . 12 . 2021р.
КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ
Форми роботи з батьками в умовах інклюзивної освіти
ІІ Засідання
фахівців , які здійснюють психолого - педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами від 30 . 09 . 2021р.
На Землі усі малята
Курносі хлопчики й дівчата
Мають право на навчання, любов, турботу й піклування!!
Серед наших малюків
Є більш тендітні..
вразливі й загадкові..
Що чекають допомоги,
Підтримки і підказки,
І прочитаної казки.
Діти ці, мов світ у світі,
Потребують більше світла,
Більш уваги та турботи,
Більше похвали в роботі.
Усмішок найбільш тепліших,
Поглядів в сто раз добріших.
Кожна з них це - є дитина,
Неповторна і єдина,
Яка хоче мирно жити,
З іншими в садку дружити
Адже знати і уміти
Здатні й особливі діти!!
# Корекційно - розвивальні заняття з дитиною з ООП
І Засідання
фахівців , які здійснюють психолого - педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами
від 30 . 08 . 2021р.
ПОЛОЖЕННЯ
про команду психолого-педагогічного супроводу дитини
з особливими освітніми потребами в Оржівському закладі дошкільної освіти «Веселка»
Інклюзивна освіта:навчаємо та виховуємо разом
Сьогодні в Україні дуже важливою є проблема освіти дітей з особливими освітніми потребами. У зв’язку з цим розширюється та удосконалюється мережа навчальних закладів компенсую чого типу (санаторні та спеціальні ), в яких безоплатно перебувають хворі діти і діти з вадами психофізичного розвитку. Але разом з цим більш широкого розвитку набуває й інклюзивна освіта, яка передбачає, що діти з особливими освітніми потребами відвідують звичайний дошкільний заклад, школу, навчаються і виховуються разом зі своїми ровесниками. Як свідчить практика передових європейських країн, більшість дітей з особливостями психофізичного розвитку може навчатись та виховуватись у навчальних закладах загального типу за умови відповідної системи навчально-виховної роботи.
Головний принцип інклюзії: «Рівні можливості для кожного».
Конституція України, Закон України «Про освіту» гарантують усім дітям право на освіту, отже і можливість реалізувати це право в усіх державних навчальних закладах належно від статі, раси, національності, соціального та майнового стану, стану здоров’я, місця проживання та інших чинників.
Діти з особливими потребами мають право задовольняти свої потреби так само, як і всі інші члени суспільства.
Сьогодні, ми часто вживаємо новий термін інклюзивна освіта.
Що ж дає інклюзивна освіта дитині з особливими потребами?;
1. Перебування в групі зі здоровими ровесниками дає дитині з вадами можливість розвивати відповідно її віку комунікативні та соціальні навички;
2. Щодо інтелектуального розвитку — заняття з залучення дітей з особливими потребами сприяють концентрації уваги дітей, посилення їхньої мотивації до навчання;
3. Досвід успішного перебування в інклюзивній групі є добрим підґрунтям для подальшого освітнього залучення та підвищення кваліфікації протягом усього життя.
Перший етап залучення дітей з особливостями психофізичного розвитку до загально-освтінього простору здійснюється у дошкільному навчальному закладі.
Навчання та виховання зазначеної категорії дітей передбачає використання особистісно орієнтованих підходів у навчально-виховному процесі, застосування індивідуальних, групових форм роботи, ураховуючи вплив різних видів розладів і хвороб на процес навчання.
Пріоритетними напрямами роботи є сприяння соціальному, емоційному та когнітивному розвитку кожної дитини для того, щоб вона почувалася неповторним, повноцінним учасником суспільного життя.
Життя серед дітей допомагає таким дітям адаптуватись до нормальних життєвих ситуацій, позбутися почуття ізольованості, відчуження. З другого боку, діти, які їх оточують, та дорослі вчаться спілкуватися та працювати разом, формується почуття відповідальності за товаришів, які потребують не лише допомоги, а насамперед — прийняття та визнання.
Нормативно-правова база інклюзивної освіти